Om

Jeg hedder Christine

Jeg brænder for at hjælpe dig som er selvstændig med at tiltrække og fastholde kunder gennem værdifuldt indhold – UDEN at det bliver en tidsrøver.

Som selvstændig har du mange jern i ilden hver eneste dag, og måske kender du en eller flere af de her udfordringer?

  • Du bøvler med at finde ideerne til opslag på Facebook og andre sociale medier!
  • Produktion af nyhedsbrevet er blevet en tidsrøver!
  • Du er i tvivl om, hvordan du får fortalt, hvad du står for, og hvorfor dine kunder skal vælge dig uden at virke sælgende og pushy!

Det er så her, at jeg kommer ind i billedet! Jeg har nemlig udviklet en metode, der lærer dig at skabe værdifuldt indhold med et minimum af tidsforbrug!

20 års erfaring med marketing, salg og kommunikation

Jeg har altid arbejdet med marketing, salg og kommunikation – de sidste 14 år som marketingchef. Jeg har arbejdet i den finansielle sektor, i forlagsbranchen og i en forening, hvilket betyder, at jeg har erfaring fra forskellige organisationer, ydelser og problemstillinger.

I starten af 2019 sagde jeg mit job op. Det var en stor beslutning med udspring i en krævende situation på hjemmefronten, hvor min ene datter døjede med angst. Beslutningen gav mig dog mulighed for at forfølge min passion for digital marketing og værdifuldt indhold. Jeg valgte derfor at starte min egen virksomhed og skabe en hverdag, hvor jeg i endnu højere grad kunne dedikere min tid til at hjælpe andre med at lykkes med at skabe resultater i deres forretning.

Boost dit kundeflow med værdifuldt indhold

For at tiltrække og fastholde kunder er det blevet helt afgørende at skabe og dele relevant indhold – kampen om kunderne er intens, og derfor er det utroligt vigtigt at være synlig, relevant og troværdig.

Kunderne uddanner sig selv langt hen ad vejen i købsprocessen, og de vil ses og forstås, ikke bare præsenteres for produkter. Og netop derfor er markedsførings-disciplinen Content Marketing blevet helt central for at vinde kunderne.

De 3 vigtigste grunde til at arbejde med Content Marketing:

  1. Når du inspirerer og hjælper dine kunder, får du taletid og bliver en troværdig kilde til information
  2. Det skaber og vedligeholder stærke relationer, så du står stærkere, når købssituationen opstår
  3. Når du har fokus på, hvordan du hjælper dine kunder, får du glade, loyale flergangskunder

Content Marketing handler altså om at skabe værdifuldt og relevant indhold, som tiltrækker nye kunder. Du skal se det som smagsprøver, som tiltrækker mulige kunder og giver dem indblik i, hvad du kan gøre for dem og tillid til, at du kan være den rette for dem. Det handler i bund og grund om at inspirere og uddanne potentielle kunder til at tage beslutningen om at købe en ydelse, og at det skal være hos dig.

Vil du lære at skabe værdifuldt indhold, uden at det bliver en tidsrøver?

Har du lyst til at lære, hvordan du slipper for bøvlet med at finde og producere historier til nyhedsbrev og sociale medier? Hvordan du kan bruge mindre tid på markedsføring og få mere ud af din forretning?

Jeg har udviklet en metode, som netop lærer dig dette! Den er baseret på 20 års erfaring med markedsføring og på de resultater, jeg har med mig fra forskellige virksomheder og brancher. Og med den viden kan jeg hjælpe dig! Hjælpe dig med at skabe inspirerende og værdifuldt indhold, der tiltrækker, fastholder og engagerer dine kunder – UDEN at du bruger al din tid, og dermed kan fokusere på din forretning og passion!

Læs mere om kurser og forløb